Vés al contingut
Tornar a Notícies
Agenda cap de setmana 5 de maig: art, fotografa, música i òpera

A Barcelona, us recomanem anar al concert de ‘Nou Emsemble, Frames Percussion, Axel Dörner i Ramon Prat’ de Sampler Series, de de demà dissabte 6 de maig en el Arts Santa Mònica a les 18h. També es pot visitar la recentment inaugurada exposició World Press Photo 2017 al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) amb el millor del fotoperiodisme.

width=

Els Amics de l’Òpera de Sabadell ens proposen acudir a veure ‘Carmen’ l’última i més famosa òpera de Bizet. Es pot veure avui divendres i el diumenge 7 en el Teatre La Faràndula de Sabadell.

width=

I pels quals prefereixin veure exposicions d’art, us recomanem tres: ‘Da árbore á cadeira’ en el Museu Centre  Gaiás de la Cidade da Cultura; ‘Autogestió’ a la Fundació Joan Miró, que es reflexiona sobre l’art contemporani i el concepte DIY (dot it yourself); i ‘Fenòmen Fotollibre’ a la seu de la Fundació Foto Colectania.