Vés al contingut
Tornar a Notícies
#JoCreoTalent – Vuit joves de l’UJI reben els premis de l’Aula Fundació Banc Sabadell

La Universitat Jaume I ha lliurat els diplomes de l’Aula Fundació Banc Sabadell de promoció del talent a les millors pràctiques del programa «Estudia i Investiga» i a les 10 millors notes en la prova d’accés a la universitat 2019 a l’estudiantat matriculat en la Jaume I. L’acte ha estat presidit per la rectora de l’UJI, Eva Alcón; la directora de l’oficina principal de Castelló de Banc Sabadell, Mireia Miravet, i la vicerectora d’Estudiantat i Compromís Social, Inmaculada Rodríguez.Vuit joves de l’UJI reben els premis de l’Aula Fundació Banc Sabadell width=La rectora de l’UJI ha felicitat l’estudiantat premiat i ha destacat com són un exemple de talent i del valor de l’esforç. Així mateix, ha posat de relleu el compromís de l’UJI amb el suport a l’estudiantat perquè aquest tinga les màximes oportunitats independentment de la seua situació socioeconòmica. Finalment, ha instat l’alumnat a continuar apostant per la formació perquè «és un valor afegit».

Per part seva, Mireia Miravet ha assenyalat que «és un plaer col·laborar amb aquests reconeixements amb els quals es dóna suport al talent i es valora la formació perquè des de la Fundació creiem que és una garantia d’un millor futur». A més, ha afegit que amb aquest tipus d’iniciatives s’aconsegueix incentivar entre l’estudiantat la capacitat de reflexió i d’anàlisi a través de la investigació.

Els premis a les millors notes en la Prova d’Accés a la Universitat 2019 han sigut per als estudiants de l’UJI Sofía Pastrana González, Sandra Caballero Pozo, Santiago Bernabé Hernández, Mariola García Salvador, María Berbís Sánchez, Marcos Broch Monfort, Francisco José Forcada Miralles, Anna Xiao Freixes Sancho, Lucía Troyano Cuevas i Ángel Ruiz Fas.

Pel que fa a les millors pràctiques del programa «Estudia i Investiga», en aquesta edició s’han premiat vuit treballs dels diferents centres de l’UJI així com els respectius grups d’investigació que han acollit l’alumnat.