Tornar a Notícies
#YoCreoTalento – ‘Fringe Festival’ de Torroella de Montgrí; ’Creadors emergents’ en el VIII Encuentro de Artistas Nuevos en Cidade da Cultura

Talent emergent sobre l’escenari del Fringe Festival

La V edició del Fringe Festival de Torroella de Montgrí acull un total de 18 concerts gratis amb 60 joves músics seleccionats dels millors conservatoris i escoles superiors de música d’Europa.

Del 26 al 29 de juliol, s’oferiran concerts d’estils musicals que van de la música clàssica al pop-rock passant per la música contemporània, el jazz, el blues, el flamenc, el folk i la música fusió. Els concerts se celebraran en el Museu Palau Solterra-Fundació Vila Casa a Torroella de Montgrí i en el Molinet en L’Estartit.
Es pot consultar tota la programació fent clic aquí.
 width=

40 creadors participaran en el VIII Encuentro de Artistas Nuevos de Cidade da Cultura

Del 26 al 30 d’agost, la Cidade da Cultura acull el VIII Encuentro de Artistas Nuevos, una residència artística en la qual podrà donar a conèixer el seu projecte creatiu així com intercanviar experiències professionals amb altres artistes emergents i consolidats, comissaris o premsa especialitzada.

Durant la Trobada se celebra, a més, el Foro Abierto on els 40 participants realitzaran una presentació centrada en el seu treball i projecte creatiu personal. Tots ells també tindran l’oportunitat d’entrar en contacte amb altres trajectòries i processos creatius a través de conferències impartides per artistes consolidats.