Vés al contingut
Tornar a Notícies
L’entrevista de la setmana – ‘Es desconeix el valor del treball creatiu, sobretot quan un és jove i m’alegra veure que si que hi ha oportunitats per a nosaltres’, Javier Fernández, guanyador del I Premi de Disseny ANFACO-Fundació Banc Sabadell

Aquest dijous 28 de febrer, hem lliurat el I Premi de Disseny ANFACO – Fundació Banc Sabadell a un jove dissenyador de 24 anys, Javier Fernández. Un premi que reconeix i fomenta el talent creatiu dels joves dissenyadors i dóna l’oportunitat de mostrar el seu treball. La proposta guanyadora és la creació del cartell commemoratiu dels 115 anys de ANFACO sota el lema ‘CATA LA LATA’.

width=
Què suposa rebre aquest premi? Molta alegria! Crec que és un bon reconeixement a nivell professional i sempre és una bona motivació que valorin el teu treball.
Com valores que entitats com ANFACO i Fundació Banc Sabadell apostin per reconèixer el talent dels més joves? Molt positivament. És important que es potenciïn els talents joves des d’entitats que tenen la capacitat d’ajudar a llançar les seves carreres professionals i no al contrari com tristament passa en sector del disseny, en el qual es tendeix més aviat a aprofitar-se d’aquests i no donar-los el valor ni el reconeixement que es mereixen pel seu treball.
Creus que fa falta potenciar més el talent creatiu a Espanya? Potenciar i valorar-ho! Es desconeix el valor del treball creatiu, sobretot quan un és jove i m’alegra veure que si que hi ha oportunitats per a nosaltres.
Quin seria el teu somni professional? Òbviament viure fent el que m’agrada. Dissenyar i crear però sense oblidar-me de treballar per a viure i no a l’inrevés.
Què t’agradaria aconseguir? Viure fent coses molt variades sense estancar-me ni avorrir-me I viatjar molt!
Què és per a tu el talent? Una aptitud que es torna inútil sense actitud.

Pots consultar el catàleg amb el cartell guanyador i les 1o propostes finalistes fent clic aquí.