Vés al contingut
Tornar a Notícies
GRÀCIES, entitats culturals.

A la Fundació Banc Sabadell entenem la cultura com a motor de progrés per a construir una societat més crítica, justa i sostenible. Avui més que mai, hem de posar en valor la cultura com a motor de canvi social i ho fem a través de les diferents entitats culturals amb les quals col·laborem.

Aquesta peça audiovisual recull el testimoni d’algunes d’aquestes entitats i representa el nostre més sincer agraïment al sector cultural del nostre país perquè, com a creadors de contingut, són expressió de transformació i canvi.

Especialment, volem donar les gràcies al Gran Teatre del Liceu, Círculo de Bellas Artes de Madrid, Auditorio ADDA de Alicante, Centro Internacional de Cultura Contemporánea Tabakalera, Escuela Superior de Música Reina Sofia, Azkuna Zentroa, Hay Festival, Festival Temporada Alta, Cidade da Cultura, Teatro Real, Festival Bal y Gal, Fundació Miró, Festival de Sevilla i a La Casa Encendida per compartir la vostra experiència amb la Fundació Banc Sabadell i participar en aquest vídeo.