Tornar a Notícies
Agenda cap de setmana 21 de juliol: música, art i fotografia

Per a aquest cap de setmana us recomanem dos plans culturals a Alacant: tres concerts en el festival de música ‘Geografia’ a l’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA), aquest divendres 21 a les 22h amb el grup de vocalistes ‘The Manhattan Transfer’; el dissabte 22 a les 22h amb Fred Hersch Trio; i el diumenge 23 a les 22h ‘Memoria de los sentidos’ amb Vicente Amigo. La segona proposta cultural és a càrrec de les residències AQuemarropa, aquest divendres 21 a les 19h Nit en Blanco ‘Residents go home’ inauguració de l’exposició de tancament de les Residències i a les 20h Jam Session a càrrec d’Andrés García Sánchez en Vogue Kiki Ball.

width=

Aquest divendres es tanca el cicle de música ‘Las piedras cantan’ al Pati d’Escoles Majors de la Façana Rica de la Universitat de Salamanca amb un recital a càrrec de Duette jazz, el duo compost per Pablo Ruiz al piano i la veu de Sheila Blanco.

width=

I per últim, a Barcelona us proposem tres plans:

-el festival de música Bachcelona porta la música del geni alemany a diferents espais de la ciutat. Per exemple aquest divendres a les 16h i 18h ‘Bach per a nens’ en el Recinte Modernista de Sant Pau, espectacle familiar per descobrir Bach a càrrec d’intèrprets més reconeguts; i el dissabte a les 19h i 20h ‘Bach en moviment’ a la Fàbrica Moritz, dansa contemporània amb música de Bach; ‘Bachmosferes’ al Pati del Museu Marès, trobada d’artistes i públic amb un tast de vins.

-La Fundació Joan Miró acull l’última exposició del cicle ‘Un peu fora. Expedicions i diàspores’ en Espai 13 amb la proposta de Martin Llavaneras ‘Fruit Belt’, una incursió en els marges divisoris entre l’espècia humana i el seu entorn. A partir de les tècniques dissenyades per controlar la maduració de la fruita, l’artista desplega un assaig conceptual i escultòric sobre els cicles vitals de les matèries primeres i les relacions que establim amb aquestes.

-l’exposició ‘Weegee by Weegee’, que recull més de 100 fotografies del cronista de la Nova York dels anys 30 i 40. Es pot visitar a la seu de la Fundació Foto Colectania a Barcelona.

width=
Hombre detenido por travestismo, ca. 1939. © Weegee / International Center of Photography / Cortesía Colección M. + M. Auer