Vés al contingut
Tornar a Notícies
Agenda cap de setmana 15 de juliol: propostes culturals

Una de les propostes és per demà dissabte 15 de juliol a les 19h a Las Cigarreras Centre Cultural d’Alacant es pot visita i conèixer la intervenció artística ‘Shoot em up’ durant les residències A Quemarropa, en les que participen 10 joves creadors contemporanis.

width=

També a Alacant, aquesta cap de setmana el festival de música ‘Geografía’ ofereix dos concerts a l’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA): demà dissabte a les 22h Antonio Serrano i David de Jacoba, ‘BVR Flamenco Big Band’ i el diumenge 16 a les 22h actuació del guitarrista John Scofield.

width=

A Galícia, continua la mostra ‘Da árbore á cadeira’ en el Museu Centro Gaiás de la Cidade da Cultura, dividida en quatre temàticas com el disseny, l’indústria, el patrimoni natural i l’art relacionats amb el disseny de mobiliari i procés d’industrialització del sector de la fusta.

width=

Una altre de les exposicions recomanades és ‘Weegee by Weegee’, que recull més de 100 fotografies del cronista de la Nova York dels anys 30 i 40. Es pots visitar a la seu de la Fundació Foto Colectania a Barcelona.

width=
Multitut a Coney Island, 1940. © Weegee / International Center of Photography / Cortesia Col·lecció M. + M. Auer

I per últim, a Praga es pot visitar ‘Big Bang Data’ en el DOX Centro de Arte Contemporáneo. Una mostra que reflexiona sobre com l’explosió de la informació està transformant el nostre món.