Vés al contingut
Tornar a Premis
Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i l’Enginyeria

El període de recepció de candidatures està tancat. Segueix-nos a les nostres xarxes socials per estar informat sobre la propera convocatòria.

La Fundació Banc Sabadell atorga aquest premi, en col·laboració amb el BIST (Barcelona Institute of Science and Technology), amb l’objectiu de reconèixer la trajectòria de joves investigadors que destaquen en les seves respectives especialitats en camps com les matemàtiques, la química, la física o l’enginyeria.

Premiats
Requisits acumulatius
  • Ser personal investigador de fins a 42 anys (el 31 de desembre del 2023) de qualsevol nacionalitat. Aquesta edat podria ser ampliada fins a un màxim d’un any per cada descendent quan s’hagin produït interrupcions en la carrera professional per permís de naixement i cura de l’infant.
  • Que faci un mínim de tres anys continuats que duu a terme una feina de recerca a Espanya centrada en el camp de les ciències i l’enginyeria.

Les candidatures les han de proposar persones vinculades a universitats o centres de recerca.

Terminis
  • Convocatòria: El formulari de sol·licitud estarà obert des del 15 de febrer fins a l’1 d’abril del 2024
  • Comunicació de la resolució: La decisió del jurat, de caràcter inapel·lable, es farà pública a partir del mes de juny del 2024.

És imprescindible la lectura prèvia de les bases de la convocatòria. La candidatura haurà d’anar acompanyada del currículum de la persona candidata i de tota la documentació complementària que estimi oportuna.

Inscripcions

Si creus que compleixes tots els requisits i has llegit les bases de la convocatòria, pots inscriure’t mitjançant l’enllaç següent:

Jurat 2024