Vés al contingut
Tornar a Notícies
Segueix-ho en streaming! ‘Inmunooncologia: la nova estratègia en la lluita contra el càncer’ amb la Dra. Elena Sancho

Aquest dimarts 22 de gener a partir de les 16:30h pots seguir en directe via streaming (fent clic aquí) la conferencia ‘Inmunooncología: la nueva estrategia en la lucha contra el cáncer’ con la Dra. Elena Sancho, doctora en Bioquímica, actualmente forma equipo en el investiga en el Instituto de Recerca de Barcelona (IRB) con el Dr. Eduard Batlle para investigar sobre el cáncer colorrectal. Además, ha formado parte del jurado del Premio Fundación Banco Sabadell a la Investigación Biomédica en diferentes ediciones.

La Dra. Sancho presentarà els nous avanços i investigacions en la lluita contra el càncer i, en concret, explicarà l’últim descobriment: una teràpia que permet abordar el càncer colorrectar metastásico.