Tornar a premis
Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica

El període de recepció de candidatures està tancat. Segueix-nos a les nostres xarxes socials per estar informat sobre la propera convocatòria.

La Fundació Banc Sabadell atorga aquest premi amb l’objectiu de reconèixer la feina dels investigadors espanyols en els camps del coneixement econòmic, empresarial i social, per contribuir a l’anàlisi i la formulació d’alternatives que promoguin el benestar social.

Premiats
Requisits acumulatius
  • Ser personal investigador amb nacionalitat espanyola de fins a 40 anys el 31 de desembre del 2023. Aquesta edat podria ser ampliada fins a un màxim d’un any per cada descendent quan s’hagin produït interrupcions en la carrera professional per permís de naixement i cura de l’infant.
  • Haver centrat la seva recerca en els camps del coneixement econòmic, empresarial i social, i contribuir a l’anàlisi i la formulació d’alternatives que promoguin el benestar social

Les candidatures les han de proposar persones investigadores, universitats, centres acadèmics i de recerca, fundacions, empreses i altres institucions tant nacionals com internacionals.

Terminis
  • Convocatòria: El formulari de sol·licitud estarà obert des del 15 de febrer fins a l’1 d’abril del 2024
  • Comunicació de la resolució: La decisió del jurat, de caràcter inapel·lable, es farà pública a partir del mes de setembre del 2024.

És imprescindible la lectura prèvia de les bases de la convocatòria. La candidatura haurà d’anar acompanyada del currículum de la persona candidata i de tota la documentació complementària que estimi oportuna.

Inscripcions

Si creus que compleixes tots els requisits i has llegit les bases de la convocatòria, pots inscriure’t mitjançant l’enllaç següent:

Jurat 2024